#1 [↑][↓]  03-04-2020 21:30:27

airplane91
Copilote
Date d'inscription: 04-01-2010
Renommée :   

[P3D][X-Plane][FSX]IMMERSIVE DISPLAY PRO a lire avant d’acheter

Bonjour
Je suis constructeur de cockpit et j’utilise Depuis des années IMMERSIVE DISPLAY PRO version dongle pour afficher une image à 220° . J’ai acheté IDP il y a au moins 7 ans
Depuis aujourd’hui après le lancement de Window je lance Immersive display et j’ai un message d’erreur
Suite à une mise à jour de window cette version IDP n’est plus compatible, veuillez télécharger la nouvelle version..
Je télécharge et installe la nouvelle version et la nouveau message
« No License. the 2 years free upgrade period has expired «
Je vais sur la site Fly elise
Voilà ce que j’y trouve


License validity:
Both PC Locked and USB Dongle licenses are perpetual. A perpetual license will allow the customer to use the licensed software indefinitely. For the first 2 years, the perpetual license also entitles the customer to download all updates to the software and to receive technical support.
After the 2 – year period ends, the customer can choose to remain with the last version downloaded or to purchase a 2 – year Updates & Support package, for 40% of the license price. There are no penalties for letting Updates & Support lapse for a while before purchasing a new 2 – year Updates & Support package. The new 2 – year Updates & Support period will be extended from the expiry date of the last 2-year period.
Important: For all licenses purchased before 01.01.2018, the free upgrade and support period will end on 01.01.2020. After that, a new 2 – year Updates & Support package can be purchased.
Prix de la mise à jour 120€ TTC

A la limite je ne suis pas contre mais maintenant que j’ai téléchargé la nouvelle version impossible de retourner à une ancienne bien sur.

En gros il change à leur gré les conditions de vente
A BANNIR ABSOLUMENT

Dernière modification par airplane91 (03-04-2020 21:31:50)


I9 9700K 4.8 GHz, 32go 1080TI 11Go, 1 NVME 1To 1SSD 500Go
Résolution écran 190° 3840X800 Full cockpit

Hors ligne

 

Pied de page des forums

Maintenance informatique Lausanne